تشکیل کمیته موقت اجرایی انجمن مطالعات صلح ایران

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 33

اولین جلسه کمیته موقت اجرایی

اولین جلسه کمیته موقت اجرایی انجمن مطالعات صلح  ایران عصر سه شنبه ششم بهمن اولین در دفتر شماره یک انجمن واقع در خیابان فرصت با هدف شروع فعالیت ها با حضور آقایان مهرداد خرم نصر، بابک ارسیا، محمد آوخ، شهاب دلیلی، سیروس دربندی و علی سالاری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر مجتبی مقصودی رییس هیات مدیره انجمن مطالعات صلح ایران برگزار شد؛ نحوه تعامل و همکاری در این نهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی در بدو امر، اصول و مبانی حاکم بر هر نوع همکاری با انجمن را برشمردند و آن را شرط آغاز، استمرار  و قوام آن دانستند. ایشان ضمن تاکید بر ابعاد داوطلبانه، ضرورت هم افزایی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی، شفافیت، ظرفیت سازی گفتگویی- ارتباطی، رعایت اخلاق حرفه ای و پیگیری منافع انجمنی فراتر از منافع شخصی، کارگروه های اولیه و وظایف آنها را تشریح کردند.

در ادامه برخی از بخش ها نظیر؛ رسانه، مجله، گردهمایی ها و دفتر و وظایف آنها مورد طرح و بررسی  قرار گرفت و بدین ترتیب دست اندرکاران انجمن امیدوارند با طی شدن فرایند تاسیسی انجمن، این نهاد بتواند در ماه های آینده به ویژه در سال ۱۳۹۵ گام های در خور اعتنایی در حوزه تولید و گسترش ادبیات صلح در سطح کشور بردارند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *