راه اندازی “کمیته اخلاق و صلح”

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 84

🔶 راه اندازی “کمیته اخلاق و صلح”

🔺جلسه ی راه اندازی کمیته” اخلاق و صلح” با حضور رئیس محترم انجمن مطالعات صلح ایران دکتر مجتبی مقصودی و برخی از محققان حوزه اخلاق و صلح، دکتر محسن شعبانی دانش آموخته فلسفه اخلاق و دبیر گروه انسان شناسی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، خانم دکتر نیلوفر چینی چیان اخلاق پژوه و مدرس دانشگاه، دکتر شهاب دلیلی دبیر اجرایی فصلنانه نقد کتاب علوم انسانی و مختار نوری دبیر گروه علوم سیاسی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی در تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۳۹۸ در دفتر انجمن مطالعات صلح برگزار گردید.

🔺در این نشست صمیمانه پس از تشریح برخی فعالیت های انجمن مطالعات صلح و کمیته های مختلف آن توسط دکتر مقصودی در سالهای اخیر، موضوع راه اندازی کمیته اخلاق و صلح در دستور کار جلسه قرار گرفت. هر یک از اعضای محترم حاضر در جلسه به فراخور بحث موضوعاتی را مطرح نمودند و پیشنهاد راه اندازی کمیته مذکور با دعوت از اساتید و صاحب نظران حوزه های اخلاق و صلح مصوب گردید…

🔺 از همه اساتید، محققان و دانشجویان ارجمند تقاضا داریم در صورت علاقه و تمایل ما را در پیشبرد اهداف این کمیته یاری رسانند. یقینا چنین تلاش هایی زمینه ساز گسترش اخلاق و صلح در جامعه ایرانی خواهد شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *