گزارشی از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن علمی مطالعات صلح ایران

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 79

در روز دوشنبه مورخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ از ساعت ١۶:٣٠الی ١٩ به نشانی خیابان استاد نجات الهی، نبش خیابان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، سالن حافظ برگزارشد.
پیش از برگزاری جلسه مجمع عمومی، مراسم تجلیل از “معلم صلح و مدارا” استاد دکتر محمد امین قانعی راد با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سخنرانان با برشمردن ویژگی های علمی و اخلاقی و اجتماعی این دانشمند بزرگ، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

در ادامه با شروع رسمی جلسه مجمع عمومی، گزارش عملکرد هیئت مدیره دوره اول، گزارش بازرس و گزارش خزانه دار قرائت شد و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.
دستور بعدی جلسه،” افزایش رشته های دانشگاهی” برای عضویت فارغ التحصیلان این رشته ها ( علاوه بر ۹ رشته اولیه) در انجمن بود که مورد گفتگو و تبادل نظر قرار و تصویب قرار گرفت. لذا در صورت تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ثبت تغییرات در اداره کل ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، فارغ التحصیلان رشته های زیر نیز می توانند برای عضویت در انجمن اقدام نمایند:
رشته های جغرافیای سیاسی و ژئولیتیک، ادبیات، هنر، تربیت بدنی، مطالعات زنان، علوم پزشکی، مدیریت، مطالعات استرتژیک، محیط زیست، اقتصاد، تاریخ، باستان شناسی، آینده پژوهی، فلسفه، الهیات و مطالعات ادیان، علوم ارتباطات و رسانه و مطالعات زبان شناسی

******
سپس انتخابات دومین دوره انجمن علمی مطالعات صلح  ایران برگزار و اعضاء زیر به مدت سه سال انتخاب شدند.

اعضاء هیئت مدیره:
۱-  دکتر مجتبی مقصودی
۲-  دکتر مینو خالقی
۳-  دکتر علی مرشدی زاد
۴-  دکتر باقر شاملو
۵-  دکتر عبدالامیر نبوی

اعضاء علی البدل هیئت مدیره:
۱-  دکتر محمد منصورنژاد
۲-  دکتر علی ملک پور

بازرس انجمن: دکتر امیر هوشنگ میرکوشش

بازرس علی البدل انجمن: آقای مهرداد خرم نصر

روابط عمومی انجمن علمی مطالعات صلح ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *