به کارگیری قابلیت نمایش آنی (Instant View) در کانال تلگرامی انجمن علمی مطالعات صلح ایران

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 48

از این پس کانال تلگرام  وب سایت انجمن مطالعات صلح ایران (@ipsan) به جمع معدود سایت‌های ایرانی دیگر می‌پیوندد که محتوی را بصورت آنی در تلگرام نمایش می دهند و دیگر نیازی به انتظار برای بارگذاری صفحه فراخوانی شده نیست. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا مطالب وبسایت را با سرعت بیشتری مطالعه کنید.

روال کار بدین صورت است که با به اشتراک گذاری لینک یک مطلب از وبسایت انجمن که سازگار با این قابلیت است، در انتهای متن پیش نمایش منتشر شده در تلگرام گزینه ای با عنوان Instant View ظاهر می شود که با کلیک روی آن بدون معطلی شاهد باز شدن متن اصلی مقاله بصورت کاملاً شسته رفته و خارج از محیط مرورگر داخلی تلگرام یا هر مرورگر دیگری خواهید بود.

امکان تغییر اندازه قلم نوشته، تغییر رنگ پس زمینه متناسب با نور محیط روشن یا تیره

بطور کلی قابلیت Instant View در راستای نمایش محتوای وب سایت ها بصورت کاملاً مفید و بدون نمایش محتوای اضافه توسعه داده شده است. همچنین این قابلیت باعث صرفه جویی در زمان بارگذاری محتوی و مصرف حجم اینترنتی کاربر می شود. در حال حاضر وب سایت های اندکی توسط این قابلیت پشتیبانی می شوند.
در کنار افزایش سرعت و کاهش مصرف اینترنت از دیگر مزایای این قابلیت می‌توان امکان تغییر اندازه قلم نوشته، تغییر رنگ پس زمینه متناسب با نور محیط روشن یا تیره و جلوگیری از سرقت محتوی بدون ذکر منبع را ذکر کرد.

امیدواریم این قابلیت باعث کاربر پسندتر شدن سایت و کانال تلگرامی انجمن شده و رضایت اعضای محترم انجمن و کاربران گرامی و فرهیخته کانال و سایت انجمن را جلب نماید.

مهرداد خرم نصر

مدیر سایت انجمن علمی مطالعات صلح ایران

info@ipsan.ir

@ipsan

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *