رویداد «هفته بین المللی دانشجویی » برگزار شد

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 79

🕊 اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست کشور و تعدادی از انجمن های محیط زیست دانشگاه تهران ، شهید بهشتی، علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری شرکت بوم شناسان توسعه پایدار وادی و با حضور کمیته صلح و محیط زیست انجمن علمی مطالعات صلح ایران از تاریخ پنجم الی هشتم اسفند ماه ۱۳۹۸، رویداد «هفته بین المللی دانشجویی » را برگزار نمود.

🔹این رویداد در جهت تقویت دیپلماسی علمی کشور و ارائه تصویری واقعی از ایران و ترویج فرهنگ و گسترش فعالیتهای علمی و فرهنگی ایران به جوانان کشورهای مختلف برگزار شد. این برنامه با حضور دانشجویانی از کشورهای ایتالیا، عراق، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین و چند کشور دیگر برگزار شد. در طی روزهای برگزاری این رویداد، دانشجویان در برنامه های متنوع علمی، بازدید از مناطق و اماکن تاریخی و فرهنگی و شرکت در نشست های علمی با موضوعات صلح ، گردشگری، محیط زیست و منابع طبیعی حضور پیدا کردند.

🔸کمیته صلح و محیط زیست انجمن علمی مطالعات صلح ایران به عنوان یکی از ارائه دهندگان این نشست در روز سوم این رویداد و در نشست اختصاصی صلح حضور به هم رسانید. خانم شهرزاد خیاطیان، دانش آموخته حقوق بشر دانشگاه شهید بهشتی و فعال صلح، به عنوان نماینده این انجمن به شرح و ارائه مطالب پرداختند. ایشان پس از ذکر مقدمه ای در خصوص کره زمین، محیط زیست و ارتباط انسان‌ها با آن به شرح تاریخچه و چراییِ شکل گیری انجمن و معرفی کمیته های آن و راه های ارتباط با انجمن پرداختند. در ادامه با تمرکز بر کمیته صلح و محیط زیست؛ این کمیته معرفی و فعالیت‌ها و اهداف اعضا مؤسس آن را به طور مبسوط بیان نمودند.

🍀در پایان پنل صلح، شرکت کنندگان به بیان پرسش‌ها و دیدگاه های خود پرداختند. در ادامه فایل پاور پوینت ارائه شده در این نشست جهت ملاحظه علاقه مندان تقدیم می‌گردد:

فایل پاور پوینت

@ipsan
#کمیته_صلح_و_محیط_زیست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *