انجمن علمی مطالعات صلح ایران
اخباراخبار صلحگروه تخصصی صلح و سلامتویژه

گزارش تصویری از برنامه پیاده روی برای صلح 

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 36

هر ساله در تاریخ ۲۵ ماه می، پیاده روی صلح در کشورهای گوناگون جهان با همکاری انجمن ها و نهادهای مدنی و با حضور اقشار گوناگون مردم انجام می شود تا ندای صلح و دوستی از سوی مردمان کره زمین برخاسته شود.

این برنامه به ابتکار سازمان مردم نهاد Heavenly Culture, World Peace, Restoration of Light (HWPL) که در کره جنوبی جای دارد و بازوی مشورتی سازمان ملل در زمینه آموزش فرهنگ صلح در کشورهای گوناگون است، برگزار می شود.

انجمن علمی مطالعات صلح ایران، انجمن علمی مطالعات افغانستان و گروه کوهنوردی هموطن بر آن هستند تا با دعوت از صلح دوستان، از اقوام، ادیان و ملیت های گوناگون، زمینه مشارکت در دهمین دوره این برنامه بین المللی را فراهم آوردند.

این برنامه شامل کوهنوردی سبک و پاک سازی کوهستان بود که در روز جمعه ١١ خرداد/جوزا ١۴٠٣ با حضور ٣٨ تن از استادان و دانشجویان اهل ایران و افغانستان از ساعت ۶ صبح در منطقه حصارک تهران آغاز شد. این گروه پس از صرف صبحانه در کنار آبشار بند عیش در ساعت هشت صبح، به دو گروه تقسیم شدند. جمعی به سوی تهران بازگشتند و اعضای گروه کوهنوردی هموطن به کوهپیمایی ادامه داده و موفق به صعود به قله بند عیش شدند.

در این برنامه شاد و دوستانه، جای صلح دوستان گرامی از ایران، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه نوروزستان را خالی کردیم ☘️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *