اختتامیه جشنواره زیر چتر صلح برگزار شد

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 294

اختتامیه جشنواره زیر چتر صلح برگزار شد

به همت کمیته زنان و کودکان انجمن علمی مطالعات صلح ایران و با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو – ایران اختتامیه جشنواره زیر چتر صلح با شرکت کودکان و خانواده‌های شرکت کننده در جشنواره، نمایندگان یونسکو، کارشناسان و هنرمندان در پنج‌شنبه اول آذر ماه ۱۳۹۷ در مجتمع فرهنگی- تفریحی اپارک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مجتبی مقصودی ریاست محترم انجمن علمی مطالعات صلح ایران ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان از اهداف و انگیزه‌های برگزاری این جشنواره گفت. پس از آن علی حسین‌‌زاده ریاست مجموعه فرهنگی و تفریحی اپارک از مسئولیت اجتماعی این مجموعه در قبال کودکان و همکاری با انجمن علمی مطالعات صلح ایران به عنوان نهادی دغدغه‌مند در این حوزه یاد کرد. پس از آن دکتر سلطان‌زاده نماینده دفتر منطقه‌ای یونسکو به ایراد سخنرانی پرداختند و پس از آن دکتر شیدا مهنام مدیر گروه فرهنگی- اجتماعی کمیسیون ملی- یونسکو دقایقی را به سخنرانی پرداختند. پس از آن از خانواده ها دعوت شد تا به همراه دکتر رابعه موحد روانشناس حاضر در جلسه و سایر مهمانان از نمایشگاه آثار دیدن کنند.

در ادامه برنامه گروه نمایشی نوشخند به اجرای نمایش زمین مهربانی با تم صلح و محیط زیست پرداختند.

پس از آن به منظور اشاعه فرهنگ صلح و مدارا محمد سلوکی مجری و بازیگر صدا و سیما و همچنین مجید انصاری مدلینگ بین‌المللی به عنوان سفرای «صلح و کودک» انجمن علمی مطالعات صلح برای مدت یک سال از سوی ریاست انجمن معرفی شدند.

گفتنی است در انتهای جشنواره هدایایی از سوی حامیان جشنواره تقدیم کودکان شرکت‌کننده شد.

 

متن نامه

 

«به نام خالق زیبایی‌ها»

 

جناب آقای  محمد سلوکی

نظر به پیشینه نیک‌تان در عرصه هنر و عطف توجه به تمنای بلیغ‌تان در پیشبرد علایق انسانی و خدمت به هم‌نوعان و نیز اشتیاق وافری که در راستای اشاعه فرهنگ مسالمت‌جویانه در جنابعالی سراغ داریم، لازم دانستیم آن هنرمند گرانقدر را از طرف «انجمن علمی مطالعات صلح ایران» برای  مدت یک سال به عنوان «سفیرصلح و کودک» معرفی نمائیم.

 امید داریم نام و شهرت نیک‌تان را توشه راه قرار دهید و با جلب حمایت ها و توجه همگان، بویژه نوباوگان ایران‌زمین به اهمیت صلح در مناسبات انسانی، ما را در «کمیته صلح و کودک» این انجمن یاری نماید تا توفیق بزرگ اشاعه فرهنگ صلح‌ورزی که همانا   گامی بلند در جهت حراست از کرامت انسانی و امنیت جان و روان بشر است را محقق سازیم.

با تقدیم احترام

انجمن علمی مطالعات صلح ایران


گالری تصاویر

برای دیدن گالری کامل عکس‌های جشنواره زیر چتر صلح لطفا از اینستاگرام انجمن دیدن فرمایید.

instagram.com/ipsan.ir

اینستاگرام

 

حامیان جشنواره زیر چتر صلح

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *