بازدید تعدادی از اعضاء انجمن مطالعات صلح ایران از تاسیسات صنعت نفت ماهشهر و آبادان

اخبار انجمن را همرسانی کنید.

بازدیدها: 94

به ابتکار شرکت ملی پتروشیمی و همکاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و پالایشگاه نفت آبادان، جمعی از اعضاء انجمن علمی مطالعات صلح ایران به همراه تعدادی از اعضاء انجمن علوم سیاسی، خانه اندیشمندان علوم انسانی و برخی از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی، شهید بهشتی، خوارزمی و تربیت مدرس در روز ۱۳ و ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ از تاسیسات پتروشیمی ماهشهر شامل تاسیسات پتروشیمی‌های فناوران، خوزستان و تندگویان و نیز پالایشگاه نفت آبادان و اقدام‌های توسعه‌ای انجام شده، بازدید کردند.

در جریان این بازدیدها، مسئولین تأسیسات مختلف پتروشیمی و نفتی برخی از تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و پروژه‌های توسعه‌ای خود را معرفی و توضیحاتی درباره همکاری با مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه کردند. در این بازدیدها همچنین دست اندرکاران مجموعه های نفتی و پتروشیمی گزارش هایی در زمینه ایفای به مسئولیت اجتماعی و شرکتی در ماهشهر و آبادان ارائه دادند.

در روز دوم و در بازدید از بخش‌های مختلف و طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاه نفت آبادان ابتدائا حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه آبادان گزارشی از عملکردها و دستاوردهای چند سال اخیر به ویژه همکاری با طرف های چینی برای احیاء پالایشگاه آبادان ارائه داد.

نشست های صمیمانه مسئولین پتروشیمی و نفتی با شرکت کنندگان در این سفر و پرسش های جدّی مدعوین به ویژه از منظر علوم اجتماعی و انسانی از جمله نکات قابل طرح در این سفر بود که با استقبال میزبانان روبرو شد و ضرورت تعامل بیشتر میان اصحاب صنعت با صاحبنظران علوم انسانی و اجتماعی از جمله دستاوردهای این سفر بود.

 

روابط عمومی انجمن علمی مطالعات صلح ایران

 

آلبوم تصاویر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *